Wij streven ernaar om u een zo optimaal mogelijke service te bieden. Op deze pagina geven wij antwoord op de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Indien het antwoord op uw vraag hier niet staat, neemt dan gerust contact met ons op. Hou voor de zekerheid het reserveringsnummer en/of postcode + huisnummer bij de hand, we kunnen hier naar vragen.

Vragen / FAQ

Na uw online reservering ontvangt u een automatische ontvangstbevestiging. Wij controleren daarna persoonlijk uw bestelling en indien alles klopt ontvangt u binnen een werkdag een definitieve bevestiging en een aanbetalingsfactuur. Deze aanbetaling dient voldaan te worden binnen de vermelde betalingstermijn. Het verschuldigde bedrag dient in ieder geval vóór de bezorgdatum bij ons binnen te zijn; zonder aanbetaling wordt de bestelling niet door ons geleverd! Indien wij niet alle materialen beschikbaar hebben of wanneer er iets in de bestelling niet klopt dan nemen wij contact met u op.
Na de ontvangst van een bevestiging is uw bestelling definitief en reserveren wij de bestelde artikelen voor u. Voor het wijzigen van deze bestelling kunnen kosten in rekening gebracht worden, voor het annuleren van de complete bestelling hanteren wij de volgende annuleringskosten; Bij annulering op 31 of meer werkdagen tot de opbouw/bezorgdatum: 2,50 % van offertebedrag Bij annulering op 30 t/m 15 werkdagen tot de opbouw/bezorgdatum: 5,00 % van offertebedrag Bij annulering op 14 t/m 8 werkdagen tot de opbouw/bezorgdatum: 12,50 % van offertebedrag Bij annulering op 7 t/m 3 werkdagen tot de opbouw/bezorgdatum: 25,00 % van offertebedrag Bij annulering op 2 t/m 1 werkdagen tot de opbouw/bezorgdatum: 50,00 % van offertebedrag Bij annulering op opbouw/bezorgdatum: 100,00 % van offertebedrag
Alle prijzen van de Partyverhuur zijn gebaseerd op 1 huurdag. Voor het meerdere dagen gebruiken van de spullen wordt een toeslag gerekend. Normaal gesproken wordt een bestelling een dag voor gebruik bezorgd en een dag na gebruik weer opgehaald, wij noemen dit de transportdagen. Indien u de bestelling bij ons op wil komen halen, mag dit ook een dag voor gebruik en kunt u de bestelling een dag na gebruik weer bij ons terugbrengen. Deze transportdagen worden niet als extra huurdagen gezien. In het weekend worden er geen bestellingen bezorgd of retour gehaald, op deze dagen kunnen er ook geen bestellingen opgehaald of retour gebracht worden. wanneer de spullen niet op zaterdag en/of zondag gebruikt worden, dan worden deze dagen ook niet als extra huurdag gezien.
Voor één extra huurdag rekenen wij een toeslag van 30% van het dagtarief. Voor elke dag daarna rekenen wij een toeslag van 10% van het dagtarief. De huurprijzen voor dorpsfeesten en evenementen zijn op aanvraag.
Wanneer u de spullen gebruikt van zaterdag t/m maandag, betaald u 1,40 keer de vermelde huurprijs. 100% voor de eerste huurdag (zaterdag), 30% voor de tweede huurdag (zondag) en 10% voor de derde huurdag (maandag). Standaard zullen de spullen in dit voorbeeld op donderdag gebracht worden en op dinsdag retour gehaald worden. Deze bezorg- en retourdagen worden niet door ons als huurdagen gerekend. In de webshop dient u aan te geven op welke dagen u de spullen wilt gaan gebruiken, wij houden dan zelf rekening met het bezorgen en retour halen.
Indien de spullen op de zondag niet gebruikt worden, zullen deze ook niet als huurdag gerekend worden. Hetzelfde geldt wanneer de spullen niet op zaterdag gebruikt worden. Op zaterdag en zondag bieden wij geen bezorgservice; bij gebruik op zaterdag of zondag wordt de bestelling op vrijdag bezorgd en op maandag retour gehaald.
Laat jouw bestelling op afspraak bezorgen. Kies uit onderstaande dagen: maandag t/m vrijdag 08.00 - 12.00 uur 13.15 - 17.00 uur Onze bezorger levert alleen op de begane grond achter de eerste deur. Mits vooraf aangegeven hebben trappen en lange loopafstanden afwijkend tarief. De bestelling is verpakt op rolcontainers en in kratten. De materialen dienen bij ophalen op dezelfde manier klaar te staan zoals ze zijn afgeleverd. We verwachten de verhuurmaterialen weer schoon retour, behalve de borden, bestek en glaswerk.
Uiteraard kunt u uw bestelling bij ons afhalen, wel dient u altijd van te voren te reserveren. Houdt u er rekening mee dat het gehuurde op een deugdelijke manier getransporteerd dient te worden; dus geen open kar of laadruimte. Tevens dient u rekening te houden met het formaat van de verschillende artikelen. Onze verkoopmedewerkers kunnen u vertellen wat de mogelijkheden zijn. Afhaaladres: Avondsterweg 10 8938 AK Leeuwarden maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 12.30 uur of tussen 13.00 en 17.00 uur.
Na uw bestelling ontvangt u een huurbevestiging en een factuur. Indien de factuur op tijd voldaan is, wordt de bestelling volgens de bevestiging geleverd. Dient u nog iets bij te betalen, bijvoorbeeld in verband met manco’s of breuk, dan ontvangt u daarvoor nog een aparte factuur. Dient u na afloop iets van ons terug te krijgen, dan ontvangt u het geldbedrag terug op de rekening van herkomst. Opgeven van een afwijkende rekening is helaas niet mogelijk.
Bedrijven en organisaties kunnen op rekening afnemen, we schrijven achteraf de rekening voor de daadwerkelijk genoten diensten. Voor uw crediteuren administratie is het mogelijk om een inkoopnummer, -referentie of kostenplaats door te geven. Deze zullen wij vermelden op de factuur.
Bij het retour brengen is het mogelijk contant en gepast te betalen. Mocht er achteraf nog iets betaald moeten worden of moeten wij iets terug betalen dan zullen wij u door middel van een bericht op de hoogte stellen. Naar gelang de aard van de transactie voegen wij een betaalverzoek of (credit) factuur toe.
Nee, bij ons betaald u geen borg. U kunt het totale huurbedrag vooraf per bank overmaken.
Ongeopende dranken en fusten mogen retour. Na afloop brengen wij 10% van de verkoopprijs in rekening.
Gebruikssporen en slijtage op de gehuurde materialen wordt bij ons niet aangemerkt als schade. Mocht er sprake zijn van kaarsvet, krassen of beschadigingen als gevolg van onzorgvuldig gebruik, dan wordt dit gerekend als schade en worden de kosten aan u doorberekend. Als u de apparatuur bij ons terug komt brengen moet het in dezelfde staat zijn als wanneer u het bij ons komt ophalen. Mocht de apparatuur tijdens de huurperiode erg smerig worden, dan brengen we schoonmaakkosten in rekening.
Nee, wij begrijpen dat u daar geen zin in heeft. Wij verwachten dat u het serviesgoed, glaswerk en bestek ''veegschoon'' inlevert, wij doen de afwas.